czwartek, 1 stycznia 2015

Ćwiczymy-Postanowienie noworoczne 2015

Cześć !
W tym poście będzie trochę o moim noworocznym postanowieniu.
Jak chyba każdy wie , zaczął się nowy rok.

Nowy rok=postanowienie noworoczne

Postanowiłam zacząć ćwiczyć.

Na dzisiaj ważę 46 kilogramów przy 162 cm wzrostu.

Nie uważam żeby ta waga była zła. Chcę jednak zrzucić trochę tłuszczyku, który odłożył się poprzez jedzenie słodyczy. Zamierzam też zacząć się zdrowo odżywiać. Mam nadzieję że wyrobię sobie nawyk ćwiczenia i nie zniechęcę się.

Na święta dostałam troszkę pieniędzy, za które zamierzam sobie kupić buty do biegania.
Wybrałam Adidas Duramo 6 w kolorze czarno-miętowym. Czytałam opinie. Są świetne i nadają się dla początkujących.Zamierzam zacząć biegać od razu po egzaminach w szkole muzycznej, bo teraz niestety nie mam czasu.

Zakupiłam też książkę ,,Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską". Jest cudowna. Są w niej umieszczone piękne fotografie, dzięki którym aż chce się ćwiczyć.



Post nie wiem czy jest jakiś wspaniały ale mam nadzieję że Wam się spodoba. ;)
Do następnej notki! ^_^



8 komentarzy:

  1. Również postanowiłam ćwiczyć w tym roku.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne postanowienia do twoich.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com
    Szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę ćwiczyć :D

    Zolilollix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo może sama skuszę się na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie mam to w swoich postanowieniach :) Nominuje cię do Liebster Blog Award, szczegóły konkursu na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładną masz wagę,uważaj z tym odchudzaniem...
    Co powiesz na obs/obs?,daj znać u mnie,a ja się odwdzięczę
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję cię do Liebster Blog Award. Szczegóły na http://zuzyminiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :-) świetny pomysł na bloga. Będę wpadać częściej :-)
    Pozdrowionka
    I zapraszam do mnie
    nieelitarnaszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń