sobota, 3 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Hej! Zostałam nominowana przez Zuzę Kap do Liebster Blog Award. O co w tym chodzi? 
Do udziału w zabawie musi cię nominować inny bloger. Jeśli cię nominował, informuje cię on o tym w komentarzu pod twoim ostatnim postem. Kolejno trzeba odpowiedzieć na 11 pytań. Potem samemu trzeba nominować 11 blogów (nie może być osoby która cię  nominowała) i wymyślić 11 pytań na które mają odpowiedzieć.Trzeba poinformować te osoby o nominacji. Nominuje się blogi o małej ilości obserwatorów.
:)
Pytania, które zadała mi Zuza:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga? 
Zawsze chciałam żeby moja nazwa była oryginalna. Od dawna jestem fanką Japonii i wszystkiego co z nią związane , więc stwierdziłam że to japońskie imię będzie idealne. :)
2. Jak oceniasz mój blog? 
Jest fajny ;)
3. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
Nie mam zbytnio wolnego czasy , ale jeśli przytrafi się taka okazja to czytam książkę, gram w jakieś gry, oglądam Pretty Little Liars. :)
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Aktualnie Gwiazd Naszych Wina, Dary Anioła , Diabelskie Maszyny
5. Jak wyglądałby twój idealny dzień?
Wstałabym ok. 9:00, sprawdziłabym Fb, zjadłabym na śniadanie tosta, poszłabym z przyjaciółką porobić trochę zdjęć na bloga, potem poszłabym na zbiórkę harcerską, która trwałaby 3 godziny (XD), wróciłabym do domu. 
6. Dokończ zdanie: Siebie w przyszłości widzę jako...
Aktorkę
7. Twoja ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
Nie mam ulubionej piosenkarki. Słucham co mi wpadnie w ucho. :)
8. Ulubiona piosenka ulubionego artysty?
Nie mam ulubionej piosenki.
9. Gdybyś mogła mieć jedną moc, byłoby to...
Możliwość wyczarowania pieniędzy , za które kupiłabym lustrzankę (haha) :D 
10.  Czy lubisz swój wygląd?
Nie jestem idealna. Myślę że chyba lubię swój wygląd. 
11. Opisz jak chciałabyś wyglądać gdybyś mogła zmienić swój wygląd.
Chciałabym mieć inny kształt twarzy. :) Ale to takie nie realne marzenie
Ja nominuję :




5.http://donemilano.blogspot.com/

6.http://active-teenager.blog.pl/

7. Www.szkatulkapiekna.blogspot.com

8.pinkiesky.blogspot.com

9.kana-kaana.blogspot.com

10.http://demony-13.blogspot.com/

11.http://nananseq.blogspot.com/ 


Moje pytania : 
1. Skąd pomysł na blogowanie?

2. Od dawna blogujesz?
3. Czy Twoi znajomi/rodzina wiedzą, że blogujesz? Jeśli tak, wspierają Cię w tym, czy raczej odradzają?

4. Masz ulubioną/ulubionego vlogera/vlogerkę?

5. Masz najlepszą przyjaciółkę/najlepszego przyjaciela?
6. Wolisz być sławną/sławnym blogerem czy vlogerem?
7. Masz ulubiony kolor?
8. Jakiego koloru są ściany w Twoim pokoju?
9. Wolisz komputer, laptop,tablet czy telefon?
10. O której najczęściej chodzisz spać?

11. Cieszysz się z nominacji?

Ja już się z Wami żegnam. Do następnego postu :)

3 komentarze:

  1. Ja też lubię Pretty, chociaż jestem w tyle, bo zaniedbałam oglądanie :<
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nominacji, ja chcem zacząć oglądać Pretty Little Liart ale nigdy nie moge się za to zab rać :)

    Zapraszam na konkurs u mnie
    http://naty-blog1.blogspot.de/2015/01/konkurs-wygraj-baby-lips-i-post.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chciałam cię zaprosić a 15 rozdział na blogu http://demony-13.blogspot.com Liczę, że zajrzysz i pozostawisz po sobie swoją szczerą opinię. Bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń